آیا می توانم افراد مبتلا به بیماری کلیه پنیر بخورید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پنیر به عنوان یک غذاهای محبوب در میان تمامی مردم را نیز با بیمار دوست داشت، اما همه ما بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می دانم که باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی خود پرداخت، که ممکن است این بیماری بهتر یا بدتر کنند. سپس می توانید افراد مبتلا به بیماری کلیوی پنیر می خورند؟ اگر شما مشکلات در انتخاب غذاهای دیگر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

شیر غنی در انواع بسیاری از مواد غذایی و پنیر است به طور عمده از آن ساخته شده است، را نیاز پنیر 1KG در مورد شیر 10KG، بنابراین پنیر خیلی بهتر از شیر در برخی از تغذیه، آن است که طلا شیر نامیده می شود. این میوه سرشار از پروتئین با کیفیت بالا و انواع بسیاری از مواد معدنی مانند اسید های آلی، کلسیم، فسفر، سدیم، پتاسیم، منیزیم، آهن، ویتامین ها و غیره می باشد. پس از آن است که منابع خوبی برای تامین تغذیه به اندازه کافی، از جمله پروتئین با کیفیت بالا، به بدن است.

فرم بالا ما می دانیم که به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما می توانید مقداری پنیر خوردن، اما نه بیش از حد، به یاد داشته باشید که همه چیز را تا به دو طرف. من فکر می کنم شما بهتر است را به یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را در ساخت و ساز از دکتر، اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما همچنین می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ایمیل ما کلیه kidney-support@hotmail.com است. به امید ما می توانیم به شما کمک کند به مبارزه با این بیماری است.

به جز یک رژیم غذایی مناسب، درمان نظام مند مهم تر است. بنابراین شما باید یک درمان مناسب در زمان برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود پیدا کنید. یک رژیم غذایی خوب و یک درمان خوب می تواند به شما کمک کند بهتر و طولانی تر را ترک کنند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diet/1238.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی، می تواند افراد مبتلا به بیماری کلیه پنیر بخورید ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: